Τετάρτη, 14 Απριλίου 2010

Νέα blogo-αρχή...


Μιας και το ανέβασμα της ιστοσελίδας μου φαίνεται να αργεί ακόμη, θα κάνω άλλη μια απόπειρα να ανεβάσω τουλαχιστο κάποιες φωτογραφίες σε αυτό το blog για να βλέπετε τί φτιάχνω, να παίρνετε ιδέες, να μπορείτε να παραγγείλετε... για να δούμε!

Δεν έχω πολλές φωτογραφίες σωσμένες τώρα αλλά μιας και έκανα την αρχή θα ανεβάσω αυτές που έχω απο τα εγκαίνια του εργαστηρίου μου (κι ας πάνε σχεδόν 4 μήνες έκτοτε) και μέσα στις επόμενες μέρες θα φωτογραφήσω και όλα τα καινούρια πραγματούδια που γεμίζουν το μαγαζάκι μου να τα αναρτήσω κι αυτά!

Φωτογραφίες εγκαινίων λοιπόν... (που έλαβαν χώρα στις 20 Δεκεμβρίου). Ευκαιρία να πω κι ευχαριστώ σε όλους εσάς που ήρθατε (κι ας μην είστε στις φωτογραφίες!) μεγάλο ευχαριστώ στον καλό μου για την άπειρη βοήθεια, τη φωτογράφηση και τη μία φορά που έβαλε γραβάτα ! (αν το ήξερα από πριν θα του είχα φτιάξει μια...)
και φυσικά ευχαριστώ και όλους εσάς που ήδη φοράτε τις δημιουργίες μου. Ιδού λοπόν το ροζ μαγαζάκι και μαγικό μου σύννεφο όπου τις φτίαχνω...

1 σχόλιο:

  1. με αυτή την φωτο.μπορείς να φανταστείς το μαγαζάκιοπουδήποτε ακόμη και στη χώρα των Θαυμάτων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή